رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: فتنه ۸۸ موجب رسوایی مدعیان دروغین و خواص بی بصیرت شد و دلسوزان واقعی به نظام شناخته شدند.

نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام زاهدی افزود: نه دی یعنی بیداری ملت، شناخت موقعیت و لبیک به رهبری انقلاب اسلامی ایران است و در این حادثه افرادی که انقلاب را برای خود می خواستند نقاب از چهره آنان برداشته شد.
وی تصریح کرد: نهم دی امت ولایت مدار و بصیر با خلق حماسه دیگر برگ زرینی بر تقویم انقلاب اسلامی اضافه کردند و این روز نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی تبدیل شد و عوامل فتنه و خواص بی بصیرتی رسوا شدند.
وی عنوان داشت : خوش بینی به دشمن خوب نیست و اگر بگوئیم فتنه ۸۸ یک امر داخلی بوده تحلیلی اشتباه است و باید بررسی شود تا بدانیم در سال ۸۸ افراد معاند با نظام در طرح نفوذ دشمن بوده اند یا فریب خورده هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام اظهار داشت: دشمن از جریان انتخابات برای ضربه زدن به نظام اسلامی با بهره گیری از خواص بی بصیرت استفاده کرد و با روشنگری و بیداری رهبری معظم له و لبیک به ندای ولایت و حضور به موقع درصحنه نقشه دشمن نقش بر آب شد.
وی یادآور شد: بسیج و سپاه در فتنه ۸۸ گروهی بودند که مردم را در رسیدن به بیداری کمک کردند و هم در کنار نیروی انتظامی در امنیت جامعه نقش موثری ایفا کردند و قطعا اگرحضور موثر نیروهای مردمی و بسیج نبود هزینه های سنگین تری پرداخت می شد.
حجت الاسلام زاهدی با اشاره به جریان نفوذ خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه به دنبال نفوذ هستند و این جریان بستگی به عوامل سر راه و مقاومت ان جامعه دارد ونسبت به زمان و مکان کم و زیاد می شود.
انتهای پیام// م.ط

برچسب ها: نهم دی ، عزت ، استقلال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.