سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرستانهای مرکزی وشمالی آذربایجان غربی؛

تسویه حساب رایگان مشترکین نفت سفید تحت پوشش کمیته امداد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از تسویه حساب رایگان مشترکین نفت سفید تحت پوشش کمیته امداد در شهرستانهای تابعه منطقه ارومیه خبر داد.

مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه  در مراسم ضیافت افطاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: ضیافت افطاری بالغ بر ۶۰۰ نفر از ایتام از محل جمع آوری نذورات و مشارکت کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، برخی از مالکین جایگاهها و شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی برگزار شد و در این خصوص از منابع مالی دولتی استفاده نشده است.

این مقام مسئول از ارسال سهمیه نفت سفید شهری و روستایی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با اولویت ویژه خبرداد و گفت: با معرفی تجمعی خانوارهای شهری و روستایی تحت پوشش کمیته امداد، نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه در سریعترین زمان ممکن سهمیه اختصاصی یافته را به درب منازل خانوارها و بدون اخذ کرایه حمل ارسال می کند.

وی همچنین از تسویه حساب رایگان مشترکین نفت سفید تحت پوشش کمیته امداد خبرداد و گفت: مشترکینی که انشعاب گاز طبیعی میگیرند بصورت رایگان تسویه حساب سوخت خواهند گرفت.

مجرد ضمن اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که میفرمایند:  هیچ مرد و زن مؤمنى نیست که دست محبت بر سر یتیمى بگذارد، مگر این که خداوند به اندازه هر تار مویى که بر آن دست کشیده است ثوابى برایش بنویسد گفت: از اهداف مهم این ضیافت الهی ترویج سنت حسنه ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان،ترویج فریضه انفاق در جامعه برشمرد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از همه نیکوکاران این سنت حسنه اعم از کارکنان، مالکین جایگاهها و شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی از سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکارانشان به جهت همکاری مطلوب در برگزاری ضیافت افطاری قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

ضیافت افطاری ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) در ارومیه

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.