سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موضوع فلسطین مربوط به اسلام است

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت:موضوع فلسطین قصه یک قطعه خاک و یک قوم نیست، بلکه مربوط به اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام رضا خدری پیش از ظهر امروز در مراسم ترتیل‌خوانی نوای‌ملکوت شهر چغادک با یادآوری مساله فلسطین اظهار داشت: موضوع فلسطین قصه یک قطعه خاک و یک قوم نیست، بلکه موضوع مربوط به اسلام و موجودیت آن است.

وی افزود: اسرائیل در اوایل موجودیتش اعلام کرد که سرزمینش از نیل تا فرات است یعنی به دنبال این بود که تمام سرزمین‌های اسلامی را تحت سیطره خود قرار دهد، اما رهبر کبیر انقلاب با ابتکار روز قدس و حمایت از فلسطین جلوی آنها ایستاد و اعلام کرد که «فلسطین پاره تن اسلام است» و «روز قدس روز اسلام است».

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس همین رهنمودهای امام عزیز بود که هر ساله مردم ایران و دیگر مناطق جهان به صحنه آمدند و از قدس و فلسطین دفاع کردند تا اینکه امروز می‌بینیم ادعای اسرائیل بسیار کوچک شده و حتی قدرت تسلط بر غزه را هم ندارد تا چه رسد به این که بتواند برای جهان اسلام نقشه بکشد.

خدری با بیان این که تجربه تاریخی ما نشان داده است که تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها، مقاومت است نه سازش، یادآور شد: قطعاً مقاومت در برابر این رژیم غاصب بوده که تاکنون نتیجه داده و اسرائیل را عقب نشانده است.

وی ادامه داد: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، معنای این سخن ایشان این نیست که موجودیت این رژیم غاصب 25 سال طول خواهد کشید، بلکه در پاسخ به صهیونیست‌ها که می‌گفتند ما با برجام می‌توانیم ملت و نظام ایران را تا 25 سال آینده کنترل کنیم، رهبری در مقابل این ادعای صهیونیست‌ها فرمودند: اصولا شما 25 سال آینده را نخواهید دید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اختلافات داخلی صهیونیست‌ها و فساد کابینه نتانیاهو و با توجه به استقامت و قدرت گروه‌های مقاومت و بیداری فلسطینیان، به زودی شاهد متلاشی‌شدن و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

موضوع فلسطین قصه یک قطعه خاک و یک قوم نیست

برچسب ها: قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.