سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرق شدن دو نفر در دریای مازندران

۲ نفر در سواحل شهرستان‌ های نور و رامسر به علت آشنا نبودن با فنون شنا و شنا در منطقه ممنوعه غرق شدند.

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در سواحل چالکرود شهرستان رامسر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌ های اولیه دریافتند، فردی به نام «محمد- س» ۲۰ ساله به علت آشنا نبودن با فنون شنا در منطقه ممنوعه غرق و جسد وی با حضور گروه‌ های امداد و نجات کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از وقوع غرق شدگی در یکی از شهرک‌ های ساحلی شهرستان نور خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع غرق شدگی در یکی از شهرک‌ های ساحلی ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ باقری گفت: ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، فردی به نام «سعید- ر» به علت آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق و جسد وی کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با هشدار به شهروندان و مسافران به آنان توصیه کرد: برای شنا در دریا از طرح‌ های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آن حضور دارند، استفاده کنند.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن ۲ غرقی جدید در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهاره
۱۵:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام ما که این بلا سرمون اومد و محمد عزیزمون رو ازدست دادیم ولی لطفا هرکسی که مسئولش هست به گوشش برسونید اگر اون منطقه ممنوعه بوده چرا تابلو نداشته و نداره ؟؟؟؟؟؟ و خیلی راحت تو گزارشامون مینوسیم که منطقه ممنوعه بوده
اون محوطه ای که محمد ما برای شنا رفت و حدودا 30 -40 نفردیگه هم تو آب بودن هیچ تابلویی مبنی براینکه اون منطقه شنا ممنوع هست نبودو داخل پلاژ هایی رفتیم که به مردم تفریح های ساحلی رو خدمات میدن اگرمنطقه ممنوعس چرا پلاژ زدین؟ چرا به مردم خدمات تفریحات ساحلی ازجمله جت اسکی و شاتل و ..... غیره رو تو اون منطقه میدن؟
و اینم خدمتتون بگم که اگر اون منطقه ممنوعه بوده واعلام نکردن به مردمی که اونجاهستن خون محمد و امثال محمدقطعا و یقینا به گردن اون مسئولی هستش که توی کارش کوتاهی کرده بابت ممنوع اعلام کردن اون محوطه.