سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث کلاس درس در مدارس کارون با دستان خیران مدرسه ساز

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از ساخت کلاس درس در مدارس این شهرستان توسط خیران مدرسه ساز خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یکی از اولویت های مهم پروژه مهر امسال آموزش و پرورش این شهرستان را افزایش فضای آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: در دبیرستان حکمت و فدک روستای سوسیه ۲ کلاس، در مدرسه المهدی روستای چمیان ۲ کلاس و در دبستان جوادالائمه روستای حنیطیه نیز ۲ کلاس توسط اداره کل نوسازی مدارس در حال احداث است‌.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ پروژه مدرسه سازی و یا توسعه فضای آموزشی در برنامه پروژه مهر امسال آموزش و ‌پرورش شهرستان کارون قرار دارد تصریح کرد: این پروژه ها به منظور افزایش فضای آموزشی در بیشتر مناطق شهر و روستاهای شهرستان کارون اجرا می شود.

مزرعه، اهمیت مردم به امر آموزش و پرورش و کمک به رفع مشکلات آن را سبب حل مسائل مربوط به این حوزه دانست و اذعان داشت: با همت خیران محلی عملیات احداث ۴ کلاس در دبستان لقمان واقع در کوی اسلام آباد غربی شهرستان کارون از ۱۸ بهمن ماه سال ۹۶ آغاز شده و این کلاس ها در سال تحصیلی آینده به فضای آموزشی مدرسه اضافه می شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون خیران مدرسه ساز را بازوان توانمند آموزش و پرورش برشمرد و افزود: خیران محلی و فرهنگیان خیّر در احداث این ۴ کلاس آموزشی نقش مهم و ارزشمندی ایفا می کنند.


انتهای پیام/گ

آغاز احداث مدرسه در روستاها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.