سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعار مرگ بر سه قاتل مسلمین در شهرستان دشتی طنین‌اندازشد

هم‌زمان با سراسر کشور، در روز جهانی قدس شعار مرگ بر سه قاتل مسلمین امریکا، اسرائیل و سعودی در شهرستان دشتی طنین‌اندازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، مردم غیور و غیرتمند شهرستان دشتی هم، چون سراسر ایران اسلامی و برخی از کشور‌های جهان در گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد و با دهان روزه به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از رژیم اشغالگر و کودک‌کش قدس، امریکای جنایت‌کار و حامیان مالی این رژیم یعنی عربستان به جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم دیار سردار شهید مهدوی‌ها، عاشورها، شهریاری‌ها و ابراهیمی‌ها با مشت‌های گره کرده که نشان از مقاومت و ایستادگی و عزم راسخ در مبارزه با ظلم و ستم دارد با دهان روزه در طیف‌ها و گرو‌های سیاسی مختلف به خیابان‌ها آمدند تا فریاد جهانی حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین توسط رژیم کودک کش را به گوش جهان برسانند.

هرچند ساعت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر خورموج ۱۱:۳۰ دقیقه اعلام‌شده بود، اما برخی از مردم یک ساعت قبل از برگزاری در حاشیه خیابان‌ها به انتظار نشسته بودند.

طنین مرگ بر آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس فضای شهر را پر کرده بود کودکان به همراه والدین خود در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.

مردم روزه‌دار خورموج، تمثال مبارک بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تصاویری از شهدای فلسطین و شعارنوشته‌های که شعار‌های مرگ بر اسرائیل، آل سعود و آمریکا بر آن‌ها نقش بسته بود به نمایش گذاشتند.

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر ۴۰ هزار نفری خورموج مرکز شهرستان دشتی مملو از زنان و مردانی بود که آمده بودند تا از آزادی قدس قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم آن به نمایش بگذارند.

بنا به گزارش فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر‌های بادوله، کاکی، شنبه و برخی از روستا‌های شهرستان دشتی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

انتهای پیام/م

راهپیمایی روز قدس در دشتی برگزار شد

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.