سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت مسلمانان نابودی اسرائیل را به همراه خواهد داشت

بخشدار ریز شهرستان جم گفت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب مردم فلسطین می‌شود و اتحاد مسلمانان بر علیه دشمنان نابودی اسرائیل جنایتکار را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ناصر ابراهیمی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ریز اظهار داشت: مردم انقلابی شهر‌های ریز و انارستان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی افزود: هر چند امروز هوای بخش ریز بالای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بود، اما گرمای هوا مانع حضور مردم در راهپیمایی نشد و اهالی بخش ریز همچون دیگر مسلمانان جهان، بار دیگر از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین حمایت کردند و جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

بخشدار ریز بیان کرد: مردم روزه‌دار بخش ریز با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

ابراهیمی با تاکید بر وحدت بین مسلمانان جهان اظهار داشت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب مردم فلسطین می‌شود و اتحاد مسلمانان بر علیه دشمنان نابودی اسرائیل جنایتکار را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایستادگی مقتدرانه راه و رمز آزادی قدس است افزود: روز قدس به عنوان روز همبستگی امت اسلامی در ۳۹ سال اخیر بوده و مطمئنا خواهد بود و این نشان از آینده‌نگری امام خمینی (ره) بوده است.

انتهای پیام/م

حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب مردم فلسطین می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.