سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهی بین المللی:

روز قدس جلوه‌گاه تقابل حق و باطل

استاد حوزه ودانشگاه گفت : حق و باطل دو نمادی است که حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از حق و مظلومان فلسطینی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آن را به نام روز قدس بیان کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمود میرزابیگی گفت : روز قدس یادآور اراده و عزم ملت ایران در برابر ترفندها و توطئه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که نشان دادند توطئه و تزویر بر روحیه استکبار‌ستیزی ملت ایران اثر ندارد و با خشم ملت رو‌به‌رو خواهد شد.
وی افزود : در روز قدس ملت‌ فلسطین و دیگر سرزمین‌های اشغالی همچون یمن و سوریه و ... حمایت جهان آزادی‌خواه را احساس خواهد کرد.
این کارشناس حوزه و دانشگاه روز قدس را ، روز بیداری برای مظلومین دنیا دانست و بیان نمود : یکی از شاخصه های مهم روز قدس یاد آوری مظلومیت ملت فلسطین برای جهانیان است چرا که به امت و جوامع اسلامی انگیزه می دهد تا صدایی باشند بر علیه ظالمین و دفاع از داعیه بر حق فلسطین و یکپارچگی امت اسلامی همیشه پایدار باشد.

وی در ادامه گفت : یهودیان از روزی که پیامبر (ص) رسالتشان را آغاز کردند متحمل شکست سنگینی شدند چرا که پیشینه یهود در اسلام طولانی می باشد و رسول اکرم (ص) با نزول قرآن از سوی خداوند پرچمدار عدل در مقابل بی عدالتی ها و ظالمان شدند.

حجت الاسلام میرزابیگی با اشاره به تمام مشکلات جهان اسلام گفت: عقب تمام اسلام ستیزی ها، دست یهودیت است. امروز یهودیت برای نسل های آینده اسلام طرح های برنامه ریزی شده ای دارند.

این عالم دینی ابراز نمود : دشمنان اسلام به نحو بسیار هوشیارانه کنترل کشورهای اسلامی را در دست گرفته اند. شما ببنید که تقریبا تمام دولت مردان جهان اسلام وظیفه خود را فقط در حد شعار دادن انجام میدهند، عملی در کار نیست علت چیست؟ چون آله دستی بیش نیستندو این یهود است که برایشان تصمیم می گیرد.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم افزود: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی خورد، مگر آنکه خودش اقدام نماید، پس باید از این نتیجه گرفت ما در مقابل همه چیز در جامعه مسئولیت داریم، یکی از این مسئولیت حمایت از ملت مظلوم فلسطین می باشد.

حجت الاسلام میرزابیگی در پایام گفت : تنها را نجات جهان اسلام از این مشکلات؛ وحدت و عمل کردن به قرآن می باشد.
مردم نایین در آخرین آدینه رمضان در حمایت از مظلومان فلسطین با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا را از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع این شهرستان سردادند.

 

انتهای پیام/م

 

راهپیمایی روز قدس در نائین

برچسب ها: قدس ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.