سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله محسن اراکی

اسرائیل وجود واقعی ندارد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اسرائیل مشخصه‌های یک دولت واقعی را ندارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان روز قدس اراک گفت: اسرائیل وجود واقعی ندارد و جعلی است، چون مشخصه‌های یک دولت واقعی را ندارد.

آیت الله محسن اراکی با بیان اینکه شاید برخی ندانند اسرائیل چگونه به وجود آمده است افزود: در زمان اشغال مناطق اسلامی انگلیس فلسطین را که اشغال کرده بود تحویل صهیونست‌ها داد و شد رژیم اسرائیل و اینکه می‌گوییم این رژیم جعلی باید از بین برود در اصل این است که اسرائیل وجود واقعی ندارد، چون مشخصه‌های یک دولت از جمله مرز جغرافیایی مشخص، ملت تعریف شده و حاکمیت تثبیت شده ندارد.

اسرائیل فاقد یک مرز جغرافیایی سیاسی شناخته شده

وی اضافه کرد: اسرائیل فاقد یک مرز جغرافیایی سیاسی شناخته شده برای خودش است و این رژیم قائل به مرز جغرافیایی مشخص برای خودش نیست و یک رویایی برای خودش تعریف کرده که باید دائم بر سرزمین‌های اشغالی بیافزاید.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: کرانه باختری که دائم اسرائیل به این منطقه حمله می‌کند جزء محدوده‌ای نیست که سازمان ملل برای اسرائیل در نظر گرفته، همچنین بلندی‌های جولان بخشی از سرزمین سوریه است که این رژیم جعلی اشغال کرده است و حتی زمانی این رژیم بخشی از صحرای سینای متعلق به مصر را در اشغال خود داشت.

رژیم صهیونیستی ملت تعریف شده هم ندارد

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی ملت تعریف شده هم ندارد ونژاد‌های مختلف یهود که فلسطینی نیستنداز سراسر دنیا با کمک انگلیس و آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از، کشور‌های آمریکا، آفریقا وآسیا جمع شدند و این رژیم را تشکیل دادند تا به عنوان عامل هیمنه آمریکا و انگلیس حاکمیت این دو ابر قدرت را بر منطقه غرب آسیا که قلب جهان به شمار می‌آید تثبیت کند و نفت و انرژی منطقه را ببرد.

رژیم جعلی اسرائیل حاکمیت تثبیت شده هم ندارد

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری مسئله فلسطین را یک وظیفه انسانی و ملی دانست تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل حاکمیت تثبیت شده هم ندارد و این حاکمیت دائم در جنگ درون مرزی و برون مرزی است ودر طی این هفتاد سال که به و جود امده است در درون مرز‌ها با فلسطینان و در خارج از مرز‌ها با مصر، اردن، سوریه، لبنان و.. در جنگ است.

وی با بیان اینکه دولت جعلی اسرائیل در سراسر دنیا، در آفریقا، آمریکا، آسیا فساد به پا کرده است اظهار کرد: ابوبکر بغدادی در زندان آمریکا در عراق دست آمریکایی‌ها بودو این رژیم با همکاری امریکا، عربستان و مصر و برخی از کشور‌های منطقه داعش را ساختندو در این آتش داعشی‌ها اروپایی‌ها هم سوختند و می‌سوزند.

فساد اسرائیل سراسر دنیا را فرا گرفته

آیت الله محسن اراکی با اشاره به اینکه فساد اسرائیل سراسر دنیا را فرا گرفته واسرائیل رسما اعلام می‌کند خیلی از ترور‌ها و انفجار‌ها در اندونزی، مالزی، هندوستان، افغانستان کاراوست گفت: بخشی از این فساد شامل تفرقه در منطقه، سیاست گذاری و پشتیبانی مدیریت جنگ سوریه است که شیمون پرز رسما اعلام کرد حوادث سوریه تنبیهی است برای این که سوریه حاضر نشد به قرارداد صلح در مسئله فلسطین تن دهد.

وی به پروژه نفوذ دشمنان در حوزه اقتصادی و فرهنگی هم اشاره کرد و افزود: دشمن قصد دارد با این پروژه در حوزه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران وجبهه مقاومت را که امروز در بهترین وضعیت قرار گرفته و جمهوری اسلامی ایران توانسته آن را از لبنان تا عراق گسترش دهد درهم بشکند.

از جمله نفوذ فرهنگی تشیع انگلیسی است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: از جمله نفوذ فرهنگی تشیع انگلیسی است که باپشتیبانی انگلیس و ۱۷ شبکه ماهواره‌ای و استفاده ازاسامی ائمه علیهم السلام نماد‌های تشییع مأموریتش این است که جهت مقابله با آمریکا و اسرائیل را به مقابله با جمهوری اسلامی ایران بکشانند و متاسفانه در داخل کشور هم عده‌ای توسط این فرقه اغفال شده اند.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.