سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی

فردی که دریکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ فروش مواد مخدر می‌کرد، در عملیات رصد و پایش مأموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ " سید مصطفی مرتضوي " رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر بيان داشت: کارشناسان این پلیس در پی رصد و پایش فضای مجازی صفحه‌ای را در شبكه اجتماعي اينستاگرام مشاهده کردند که در آن فردی اقدام به تبلیغ فروش مواد مخدر می‌کرد.

وی افزود: کارشناسان بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با تحقیقات علمی و تخصصی خود موفق شدند فرد مذکور را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ "مرتضوي" در اين رابطه گفت: متهم که در مواجهه با مدارك و مستندات پليس چاره‌ای جز اعتراف نداشت، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و به همراه مقاديري مواد مخدر کشف‌شده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در پايان به كاربران فضای مجازی هشدار داد و گفت: خانواده‌ها می‌بایست بر فعاليت فرزندان خود در فضاي مجازي نظارت داشته باشند چراکه امروزه برخي از جرائم سنتي ازجمله مواد مخدر در اين بستر صورت می‌گیرد، همچنين شهروندان در صورت مواجهه با سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعي كه در آن‌ها سوداگران مرگ اقدام به تبليغ يا فروش مواد مخدر می‌کنند، می‌توانند از طريق تماس با مركز فوریت‌های پليسي 110 موضوع را با پلیس در ميان بگذارند تا به‌موقع با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.