سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از مردم استان کردستان برای حضورپرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار کردستان در پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،متن پیام بهمن مرادنیا استاندار کردستان به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس، گامی بلند برای ایجاد اتحاد میان ملت‌ها و کشور‌های مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف بعنوان اولین قبله‌گاه مسلمین است.

ملت فلسطین سال است در برابر دشمن بی رحم و کودک‌کُش صهیونیستی با دستان خالی و تقدیم خون جوانان خود به دفاع از آرمان‌های بزرگ اسلامی و انسانی برخواسته و این روز‌ها رژیم غاصب صهیونیستی در برابر دیدگان همه بشریت دست به جنایت می‌زند و همه میثاق نامه‌های حقوق بشری را برای رسیدن به مطامع پلید خود زیر پا گذاشته است.

اینجانب از همه مردم شریف، با ایمان و گرانقدر استان کردستان از هر صنف، گروه و تفکری درخواست می‌کنم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر با آرمان‌های ملت مظلوم و زجر کشیده فلسطین تجدید پیمان کرده و صدای مظلومیت برادران دینی خود را در جهان طنین انداز کنند.

گفتنی است؛ راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۱۸ خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

حضورپرشور مردم استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: استانداری ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.