سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره‌ای که در اوج جام جهانی را از دست داد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از غلامحسین مظلومی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از ستارگان آسیایی غایب در جام‌های جهانی نام برد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فاصله یک هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از 6 ستاره قاره کهن که موفق به حضور در جام جهانی نشده اند،یاد کرد که نام غلامحسین مظلومی هم در بین آنها به چشم می خورد.

در ابتدای این گزارش آمده است، هنگ میونگ بو، سامی الجابر، مهدی مهدوی كیا، تیم كیهیل،فقط تعدادی از نخبه های فوتبال آسیا هستند که نشانه ای از خود در صحنه جهانی برجای گذاشته اند. اما دسته ای دیگر از ستاره های این قاره بنا به دلایلی چندان خوش شانس نبودند که برای کشورشان در جام جهانی بازی کنند.


ای اف سی درباره مظلومی نوشت:سال ها قبل از این که علی دایی حاکم مطلق همه رکورد های فوتبال ایران باشد، غلام حسین مظلومی پادشاه فوتبال این کشور بود.
این مهاجم، تیم ملی کشورش را دو بار پیاپی در سال های 1972 و 1976 به قهرمانی جام ملت های آسیا رساند اما بدشانس بود که یک سال قبل از اولین بازی ایران در جام جهانی 1978، بازنشسته شد.
در سطح باشگاهی مظلومی اسطوره باشگاه استقلال محسوب می شود.او سال 1970 این تیم را که تاج نام داشت، به اولین قهرمانی اش در آسیا رساند.او همچنین با این تیم دوبار قهرمان لیگ ایران شد و عنوان آقای گلی این رقابت ها را به دست آورد.
انتهای پیام/

مظلومی ستاره ی جا مانده از جام جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
پرسپولیس عشقههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
پیش به سوی قهرمانی
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
ببخشید به این ترتیب فقط بازیکنهای لنگپولیس ستاره هستند؟؟؟؟!!!!!
ابوالفضل
۱۵:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
روح مرحوم مظلومی شاد...ممنون که در این ماه عزیز یاداور نام ایشون بودید...همیشه بهت افتخار میکنیم غلامحسین‌خان
محسن
۱۲:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
روحت شاد مرد بزرگ توی فوتبال ایران باید بعضیها رضایت داشته باشن تا پیشرفت کنی حتی اگه مارادونا هم باشی تاثیری نداره فقط باید یه عده خدانشناس بذارن پیشرفت کنی جالبه حتی الان هم با وجود این همه رسانه مختلف باز هم ستاره‌ها به حقشون نمیرسن نمونش کاوه رضایی وریا غفوری سید حسین حسینی
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
گفتی ستاره ؟

اگه اینا ستاره هستن پس دایی و کریمی و باقری و مهدوی کیا و عابدزاده چی بودن ؟

الکی دوست دارین برا خودتون ستاره درست کنید