سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک دقیقه طوفانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا را یکی از لحظات فراموش نشدنی این دوره از مسابقات توصیف کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با پایان یافتن رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا که قهرمانی بانوان شایسته کشورمان را به همراه داشت،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به برخی از لحظات فراموش نشدنی این مسابقات اشاره کرده است.
یکی از این لحظات مربوط به درخشش تیم ملی بانوان کشورمان در دیدار فینال مقابل ژاپن بود که در کمتر از یک دقیقه 3 گل وارد دروازه حریف کردند.

ای اف سی می نویسد: در یک دقیقه - و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم در 58 ثانیه - مسابقه فینال مقابل ژاپن، جمهوری اسلامی ایران از برتری خفیف 1-0 به 4-0 رسید و جام قهرمانی را عملا مال خود کرد.

دو گل از سه گل سارا شیربیگی و یک گل از فرشته کریمی، نتیجۀ انفجار کیفیت ایرانیان بود که به دنبال آن گل زیبای پشت پاشنه فهیمه زارعی نهایتا پیروزی 5-2 ایران را رقم زد.

تیم شهرزاد مظفر لحظات برجسته فراوانی را در بانکوک رقم زد، اما گلزنی نیمه دوم در خاطر همه کسانی که این لحظات را دیدند، حک خواهد شد.
انتهای پیام/


لحظات به یاد ماندنی فوتسال قهرمانی بانوان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار