سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریای مازندران امروز یک قربانی گرفت

مرد ۴۰ ساله اردبیلی امروز گرفتار امواج خروشان و سهمگین دریای محمودآباد شد و جان باخت.

نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به نخستین غریق تعطیلات خرداد در سواحل استان، گفت: الف. -ن ۴۰ ساله اهل اردبیل ساعت ۱۶ امروز در منطقه درویش‌آباد روبروی برج محسنی در شهرستان محمودآباد غرق شدو جان باخت.

وی با بیان اینکه بچه ۴ چهار ساله نیز امروز در پارکینیک یک ساحل بابلسر در اثر برخورد با قایق دچار صدمه شد، افزود: این کودک از ناحیه شکم و پا دچار جراحات شدید است.

کریمیان گفت: پزشکان حال این کودک را وخیم گزارش کرده اند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد، گفت:ناجیان غریق تاکنون ۸۸ نفر را از خطر مرگ نجات دادند.

 وی بیشترین غریق در این مدت در دریای بابلسر، محمودآباد رخ داد، افزود: پارسال دریای محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر ۸۰ درصد غریق استان را به خود اختصاص داده بودند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۹۰۰ ناجی غریق با ۲۵۰ قایقران، جت ران و نیرو‌های دواطلب در مجموع هزار و ۱۰۰ نفر آماده خدمات رسانی در سواحل دریای مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه ناجیان غریق در تعطیلات خرداد شبانه روز آماده باش هستند، به مسافران و گردشگران توصیه کرد از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند.
انتهای پیام/آ

جان باختن یک نفر در دریای مازندران

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.