سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد؛

جابجایی بیش از ۱۴۵ هزار بازدیدکننده نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با مترو

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در مجموع روز‌های برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیش از ۱۴۵ هزار نفر از با مترو به مصلی امام خمینی(ره) عزیمت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خبر داد اعلام کرد: مترو تهران از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ همزمان با افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری خود را در خطوط یک و ۳ مترو افزایش داد که این خدمات رسانی تا روز پایانی نمایشگاه (۱۳ خردادماه ۹۷) ادامه داشت و در این راستا ۱۲۰ حرکت به برنامه اعزام قطار در خط یک و ۱۷۰ حرکت به برنامه اعزام قطار در خط ۳ افزوده شد.

قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط ۱ و ۳ مترو تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران باعث شده بود تا مترو بهترین وسیله حمل و نقل عمومی برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باشد، لذا به منظور تسهیل در تردد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن ساعت فعالیت مترو تهران در این ایام یک ساعت و نیم افزایش یافت.

آمار‌های شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نشان می‌دهد که ۶۸ هزار و ۳۳ نفر از طریق ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ۷۷ هزار و ۳۴۲ نفر از طریق ایستگاه شهید بهشتی به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رفتند.

انتهای پیام/

جابجایی 145 هزار و 375 نفر با مترو برای بازدید از نمایشگاه قرآن کریم تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.