سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنیس سیرجان نیاز به حامی مالی دارد

تیم هیئت تنیس شهرستان سیرجان که جواز حضور در رقابت های لیگ برتر تنیس کشور را بدست آورده است، اکنون به دلیل نداشتن حامی مالی، هر آن ممکن است این سهمیه که از برترین افتخارات ورزش استان است را از دست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه ی هم اندیشی هیئت تنیس شهرستان سیرجان به منظور حضور پرقدرت تیم تنیس بانوان در لیگ برتر کشور با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه، اعضای هیئت تنیس شهرستان سیرجان با محوریت چگونگی حضور تیم بانوان در مسابقات لیگ برتر کشور در جلسه ای به گفت و گو نشستند.

از جمله دغدغه مشترک اعضا ضرورت وجود یک اسپانسر به عنوان حمایت کننده ی مالی بود تا سهمیه لیگ برتر که پس از تلاش های فراوان طی سال گذشته حاصل شده است، حفظ شود.

تیم لیگ برتری تنیس بانوان سیرجان به منظور حضوری پرقدرت به عنوان مدعی قهرمانی در مسابقات لیگ پیش رو نیاز به بودجه ای ۱۵ میلیون تومانی دارد و تحقق این امر مستلزم حمایت جدی اداره ورزش و جوانان، مسئولان ذیربط و شرکت های اقتصادی شهرستان است .

لذا با توجه به نزدیک شدن آغاز این رقابت ها و داشتن فرصتی کمتر از یک ماه، از مسئولان شهرستان و استان درخواست می شود، به منظور حضور تیم تنیس بانوان سیرجان در لیگ برتر کشور، که حاصل سال ها تلاش جامعه تنیس سیرجان به شمار می رود، حمایت خود را با عنوان اسپانسر اعلام کنند.

علاقه مندان و شرکت های اقتصادی سراسر استان می توانند به منظور حمایت از این تیم با  شماره های ۰۹۱۴۰۳۲۳۴۶۸ و ۰۹۱۳۱۴۵۳۲۳۵ (مسئولان هیئت) تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ب

ضرورت وجود یک اسپانسر مالی برای بانوان تنیس باز سیرجانی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.