سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف قاچاق و مواد مخدر در بوشهر افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش تلفات حوادث رانندگی در استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت کشف قاچاق و مواد مخدر در بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سردار خلیل واعظی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای سال تا کنون اظهار داشت: یکی از  افرادی که بسیار حضورشان در نیروی انتظامی حائز اهمیت است، مددکاران هستند که مانع رفتن پرونده به مراجع قضایی می شوند.

وی در ادامه افزود: بالغ بر ۹۶ درصد از پرونده‌هایی که به مددکاران داده می‌شود به مصالحه ختم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی سازی یکی از راه‌های موثر پیشگیری از آسیب است، بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۷۰ نمایشگاه در راستای آسیب های اجتماعی و آسیب شنایی برپا شده و آموزش های مختلفی در رسانه ها و مدارس برای آگاهی بخشی نیز انجام شده است.

واعظی با بیان اینکه ۷۰ درصد از تلفات تصادفات درون شهری موتور سواران هستند، تصریح کرد: در دو ماه ابتدایی سال تلفات انسانی در تصادفات رانندگی ۱۶ درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص کشف کالای قاچاق در استان بوشهر بیان کرد: کشف کالای ظن قاچاق امسال در مقایسه با سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر از نظر نزاع‌های فردی و دسته جمعی با کمترین میزان در کشور روبرو است،  بیان کرد: در همین راستا قتل‌ها نیز نسبت به سال گذشته با کاهش ۶۰ درصدی روبرو است.

واعظی در خصوص کشفیات مواد مخدر در استان بوشهرعنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ تن مواد مخدر در استان کشف شده که در زمینه کشفیات از ابتدای سال تا کنون نسبت به سال گذشته ۲۸۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

تلفات رانندگی کاهش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.