فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی دو ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگان ۸۶ درصد افزایش یافت.

کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگان افزایش یافته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در شهرستان کنگان تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد بهبود شاخص‌ها هستیم.

وی با اشاره به افزایش میزان کشفیات جرایم در این شهرستان خاطرنشان کرد: طی دو ماه نخست امسال شاهد افزایش ۴۲ درصدی سرقت‌ها در شهرستان کنگان هستیم و ۵۰ نفر سارق نیز در این مدت دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افزایش ۸۶ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان طی مدت ذکر شده خبر داد و اضافه کرد: در دو ماه نخست امسال شاهد کشف ۱۰۰ درصدی تیراندازی در شهرستان بوده‌ایم.

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در شهرستان کنگان، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم نیز نقش بسیار مهم و اثرگذاری در ایجاد و توسعه امنیت داشته است.

رضایی بیان کرد: در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی در شهرستان کنگان اقدامات مهمی از جمله اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، اقدامات اطلاعاتی و تشدید گشت‌های خودرویی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: از همه مردم انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/م

کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگان ۸۶ درصد افزایش یافت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.