سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

به کمک استارت‌آپ‌ها شاغل شوید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به راه‌اندازی موتور جستجوی کار برای جوانان جویای شغل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگارانجوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولاتی که شرکت‌های دانش بنیان تولید کرده‌اند و همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارت‌آپها بپردازد.

پیدا کردن شغل از جمله نیازهای اساسی است که همه جوانان به دنبال برطرف کردن آن هستند و از سویی دیگر یکی از بزرگترین مشکلاتی که کشور امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اشتغال زایی برای جوانان است.

پیدا کردن شغل و همچنین ارتباط با کارفرمایان کمی سخت و دشوار است و به همین سبب آمار بیکاری در کشور بالا می‌رود اما این موضوع امروز دیگر دغدغه بزرگی نیست زیرا یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی موتور جستجوی کار در سطح کشور شده است.

 در هر شهری که هستید، شغل پیدا کنید

به گفته مدیر این استارت‌آپ این موتور جستجو برای اولین بار در کشور و با هدف ایجاد شغل برای جوانان به وجود آمده است و هر یک از دانشجویان و متخصصان تنها با وارد شدن در این استارت‌آپ می‌توانند شغل مورد نظر خود را در تمام شهرها و استان‌های کشور پیدا کنند.

برای پیدا کردن کار تنها کافی است شهر و استان خود را مشخص کنید و سپس در دسته بندی مشاغل به دنبال شغلتان بگردید برای مثال بازاریاب ثبتی، مهندس، ‌دکتر، معلم  در این استارت آپ می‌توانند شغل خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
از مسئولان سایت خبرنگاران جوان خواهشمندم علاوه بر معرفی استارت‌آپ‌ها اطلاعات بیشتری از آنها درج فرمایید مثلاً در مورد همین استارت آپی که اطلاع رسانی کرده اید آدرس موتور جستجوی شغل را هم درج کنید.