سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب ایران برخاسته از آموزه‌های اصیل اسلامی

امام خمینی (ره) با اتکاء به وعده پروردگار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در مصلای رشت برگزار شد گفت:انقلاب ایران برخاسته از آموزه‌های اصیل اسلامی است و پیروزی حق علیه باطل وعده پروردگار است و امام خمینی(ره) با اتکاء به این وعده انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با اشاره به اصول و ویژگی‌های حکومت امیرالمومنین علی علیه السلام افزود: تکلیف گرایی، ارزش مداری و فرهنگ مقاومت و ایستادگی از محور‌های مهم حکومت علی علیه السلام است که سرلوحه‌ نظام اسلامی در مقابله با هجمه‌های بی امان دشمنان قرار دارد.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: امروز نظام اسلامی یکه و تنها در برابر تمامی زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده است و به فضل الهی پیروزی از آن ملت بزرگ ایران خواهد بود.

آیت الله احمد خاتمی همچنین رمز سربلندی ایران اسلامی در مواجه با تحریم‌ها و هجمه‌های ۴۰ سال گذشته را حفظ روحیه‌ مقاومت و ولایتمداری آحاد ملت عنوان کرد و گفت: این سرزمین در سایه‌ی مکتب اهل بیت تمامی فراز و نشیب‌ها و ناملایمات را پشت سرگذاشته و پرچم عدالت خواهی و حق طلبی را به حکومت جهانی مهدی موعود خواهد رساند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری حرکت منسجم و مقتدرانه‌ انقلاب اسلامی را مایه خشم و نگرانی سردمداران کفر جهانی برشمرد و تاکید کرد: امروز ارزش‌های این انقلاب در دل آزادی خواهان و ظلم ستیزان عالم ریشه دوانده و پیام حقیقی خود را در راستای جهانی شدن ارزش‌های انسانی و اسلامی منعکس ساخته است.

آیت الله احمد خاتمی در بخش دیگری از سخنان خویش علت دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی را جلوگیری از ارایه‌ الگوی جامعی از حکومت دینی عنوان کرد و افزود: ادعا‌های کذبی همچون نادیده گرفتن حقوق بشر، دستیابی به سلاح هسته ایی و حمایت از نهضت‌های مقاومت با اتهام گروه‌های تروریستی تنها بهانه ایی برای ایجاد اخلال در روند حاکمیت دین در ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نتیجه بخش نبودن مذاکرات هسته ایی و بهانه جویی‌های امریکا برای خروج از تعهدات بین المللی اش تصریح کرد: نسخه‌ کارآمد در مواجه با عهد شکنی، بهانه جویی و زیاده خواهی دنیای استکبار مقاومت و پایداری است.

 

انتهای پیام/م.ع

آموزه‌های اصیل اسلامی پایه انقلاب ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.