سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت نشدن طلب ۴۲ میلیارد تومانی چغندرکاران لرستانی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طلب ۴۲ میلیارد تومانی چغندرکاران لرستانی پس از ۲ سال هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: در کل کشور بخش عمده‌ای از مطالبه چغندرکاران هنوز توسط کارخانه‌ها پرداخت نشده است و کشاورزان لرستانی نیز طلب خود را دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: چغندرکاران لرستانی ۴۲ میلیارد تومان نزد پنج کارخانه قند طلب دارند که هنوز پرداخت نشده است و با توجه به پیگیری‌هایی که صورت گرفته عدم فروش شکر سبب شده کارخانه‌ها نتوانند طلب چغندرکاران را پرداخت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: کارخانه قند لرستان ۱۰۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چغندر از کشاورزان خریداری کرده است که در حال حاضر ۱۸ میلیارد تومان از طلب چغندرکاران را پرداخت نکرده است که قول داده تا پایان هفته بخش عمده‌ای از این طلب را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: کارخانه‌ها قند قبل از کاشت چغندر قراردادی در سه مرحله با کشاورزان منعقد می‌کند که قرارداد نخست حین تحویل محصول، قرارداد دوم در ازای شکر و قرارداد سوم در صورت فروش شکر است که کارخانجات قند علت عدم پرداخت طلب کشاورزان را انباشت شکر در انبار‌ها می‌دانند و بیان می‌کنند هنوز نتوانسته‌اند شکر خود را به فروش برسانند.

بازدار تصریح کرد: عرضه و تقاضای این محصول سبب شده مطالبه کشاورزان تا دو سال پرداخت نشود بنابراین پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد تا مطالبه به‌حق مردم پرداخت شود.

انتهای پیام/م

طلب ۴۲ میلیارد تومانی چغندرکاران لرستانی پرداخت نشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.