سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه سنگین در محورهای سمنان

فرمانده انتظامی سمنان با بیان این که جاده های استان به ویژه در ایام تعطیلات بیشترین تردد خودروها را دارد، گفت: ترافیک در محورهای ارتباطی این استان نیمه سنگین و روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : همزمان با گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره)، ترافیک در محور مشهد به  سمت تهران در محدوده استان سمنان نیمه سنگین است.

وی افزود :  با همکاری هلال احمر، اورژانس، اداره راه و مدیریت بحران استان، در این ایام بر کنترل محور و خدمات رسانی هرچه بهتر به هموطنان مسافر اقدام می شود.

سردار قاسمی با بیان این که کنترل سرعت خودروها در محورهای اصلی در این ایام از برنامه های مهم پلیس راه است، اظهارداشت: سرعت مجاز در شب و روز در محور تهران - مشهد 110 کیلومتر بر ساعت است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: متوسط سرعت ثبت شده خودرو به وسیله دوربین سرعت سنج، اگر بیش از حد مجاز باشد، با مجهز شدن به نرم افزار جدید، این تخلف ثبت و برای وسیله نقلیه اعمال قانون خواهد شد.

وی اضافه کرد: کاهش سوانح رانندگی فقط با کیفیت بخشی سامانه های نظارتی ایجاد نمی شود و باید رانندگانی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور را دارند، قانونمداری و احترام به حقوق دیگران را در اولویت قرار دهند.پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.

انتهای پیام / گ

جزئیات ترافیک نیمه سنگین در محورهای سمنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.