سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۲ شرکت بزرگ از کشور‌های آلمان و عراق در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در سالجاری ۲ شرکت خارجی بزرگ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی سرمایه گذاری می‌کنند.

؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه از انجام مقدمات لازم برای سرمایه گذاری ۲ شرکت خارجی در آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و افزود: با راه اندازی این دو واحد برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

علی عبدلی با بیان اینکه، شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های اصلی این شرکت در سالجاری می‌باشد، اظهار کرد: باید با همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات رسان صنعت تلاش نماییم تا با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاری، کمبود‌های موجود در این بخش را رفع کنیم.

وی در ادامه افزود: آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم برخوردار کشور به شمار می‌رود، اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به حضور دو سرمایه گذار خارجی از کشور‌های آلمان و عراق در شهرک‌های صنعتی استان در سالجاری، بیان کرد: با برنامه ریزی وحمایت‌های استاندار محترم برنامه‌های ویژه‌ای جهت جذب سرمایه‌های خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داریم.

علی عبدلی، در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از کارکنان این شرکت در خصوص حمایت از کارآفرینان و واحد‌های تولیدی، بیان داشت: باید در راستای خدمت به کارآفرینان و اشتغال آفرینان قدم عملی برداشته شود که این امر نیازمند حمایت مسئولین و مدیران ارشد استانی و قشر تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری خارجی در شرکت‌ها ونواحی صنعتی آذربایجان غربی

برچسب ها: صنعت ، سرمایه گذاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.