سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان آتش نشانی اهواز در شب های قدر آماده باش است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، تمهیدات این سازمان در ایام سوگواری حضرت علی (ع) و شب های قدر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، با بیان اینکه آتش نشانان در ایام سوگواری حضرت علی (ع) و شب های قدر در آماده باش کامل هستند بیان داشت: تدابیر لازم به منظور تامین ایمنی شهر و شهروندان اندیشیده شده و اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر می شوند.

وی به آماده باش و حضور 100 درصد نیروهای عملیاتی در ایام سوگواری 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان اذعان کرد: 5 دستگاه خودرو اطفاء حریق واکنش سریع در نقاط تجمع و اماکن مذهبی و زیارتی از جمله بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی، مصلی بزرگ مهدیه امام خمینی، حسینیه ثارالله و غیره استقرار می یابند.

آتش پاد تراب پور در ادامه اظهار داشت: خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات در مناطق دارای تکیه ها و حسینیه های پرتجمع و پر تردد از جمله چهار راه زند، میدان جوادالائمه و خیابان طالقانی مستقر می شوند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه مدیران مناطق چهارگانه عملیاتی در سطح شهر به گشت خودرویی اقدام می کنند تصریح کرد: 4 تیم 2 نفره موتورسوار مجهز به سیستم اطفاء حریق پرتابل (AFT) در نقاط پرازدحام و تجمع سوگواران استقرار خواهند یافت.

وی بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حریق و حوادث تاکید کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی موضوع را به ماموران آتش نشانی مستقر در محل یا شماره 125 اطلاع داده و مسیر را برای رسیدن خودروهای امدادی باز نگه دارند.

آتش پاد علی تراب پور افزود: اطلاع رسانی به موقع و آنی حوادث به فرماندهی 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تاثیر بسزایی در کاهش حوادث دارد.

انتهای پیام/گ

آماده باش نیروهای امدادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.