سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهراصفهان:

تشویق بخش خصوصی به ایجاد پارکینگ های عمومی

تشویق بخش خصوصی به ایجاد پارکینگ های عمومی از مصوبات سی و ششمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بود.

رئیس شورای اسلامی شهراصفهان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در این جلسه ی علنی ، به مصوبات و بحث های متعددی در خصوص مسائل اجرایی اشاره شد.

فتح الله معین با اشاره به جرایم و عوارض سالیانه پرداخت نشده خودروها  گفت: شورا موافقت کرد تا مالکان خودروهایی که عوارض سالیانه شان پرداخت نشده و مشمول جریمه است معادل جریمه ای آن ها اصفهان کارت در اختیارشان  قرار گیرد تا معادل آن از امکانات شهرداری در مراکز تفریحی، فرهنگ سراها و حمل و نقل عمومی استفاده کنند  و به نوعی جریمه به آن ها برگردانده می شود.

به گفته وی، تشویق بخش خصوصی به ایجاد پارکینگ های عمومی به منظور واگذاری به ساختمان هایی که امکان تامین پارکینگ ندارند و همچنین تشویق و الزام شهرداری به فناوری های نوین به منظورآسان سازی در امور شهرداری و مراجعه ی شهروندان از دیگر مصوبه های جلسه امروز بود.

رئیس شورای اسلامی شهراصفهان با اشاره به دیگر مصوبه جلسه علنی شورای شهر گفت: در جلسه ی امروز صورت های مالی سال 95 مطرح شد و شورای شهر توصیه هایی را در بندهای متعددی برای اصلاح حساب ها و تغییر رویه ها داشت.

معین با اشاره به مناسبت های در پیش رو افزود: از شهرداری خواسته شد تا  تسهیلات لازم برای ایجاد امکانات در مناسبت های در پیش رو مانند شب های قدر و سالروز رحلت امام خمینی(ره) را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.