سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: شورا و شهرداری در پایان کار خود باید کارنامه قابل قبولی ارائه دهند و باید پیگیری احداث طرح های عمرانی و فرهنگی شهر را در دستور کار قرار دهیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  برخی منابع محلی خبر از استعفا چند روز گذشته عیسی بهمنی شهردار شاهین‌شهر دادند ؛ رییس شورای اسلامی این شهر ضمن تایید این خبر اظهارکرد: دلیل این استعفا را بیماری ریوی شهردار شاهین شهر و شرایط خاص پس از آن و بستری در بیمارستان عنوان کرد.

مهرداد مختاری افزود: به همین دلیل در جلسه هفته جاری شورای شهر با این استعفا بهمنی موافقت شد.

وی در  ادامه از انتصاب حمید عشقی، سرپرست جدید شهرداری شاهین شهر تا زمان بررسی کامل رزومه پیشنهادات تصدی این پست و تعیین شهردار جدید خبر داد.

عشقی در جلسه شورای شهر شاهین شهر اظهار داشت: اولویت نخست بنده، ایجاد آرامش و امنیت برای شهرداری شاهین شهر و کارکنان آن است، چرا که وجود آرامش باعث انگیزه بهتر خدمت رسانی به شهروندان می شود.

وی موضوع درآمد در شهرداری شاهین شهر را از جمله مهمترین مباحث شهرداری دانست و گفت: شهرداری از دو قسمت درآمد و خدمات تشکیل شده و بدون داشتن درآمد کافی نمی توان خدمات رسانی مطلوبی را برای شهروندان ارايه داد.

سرپرست جدید شهرداری شاهین شهر ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربه ناچیز خود در زمان های مدیریتی و پشتیبانی های اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران شهرداری بتواند مشکلات و مسائل مالی شهرداری را مرتفع کند.

عشقی با اشاره به گذشت یک سال از عمر شورای اسلامی دوره پنجم شاهین شهر تاکیدکرد: شورا و شهرداری در پایان کار خود باید کارنامه قابل قبولی ارائه دهند و باید پیگیری احداث پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر را در دستور کار قرار دهیم.

گفتنی است، برخی منابع کاملا آگاه در شهرداری شاهین‌شهر از استعفای عیسی بهمنی، شهردار سابق شاهین‌شهر در اواخر دی ماه سال گذشته خبردادند و دلیل آن را برخی اتفاقات در زیر مجموعه، عنوان کرده که پس از رایزنی های انجام شده، استعفای خود را پس گرفته بود.

 

انتهای پیام /س

 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.