سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماهانه ۷ هزارنفر در بیمارستان چشم پزشکی زاهدان ویزیت می‌شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به اینکه ماهانه هفت هزار نفر در کلینیک تخصصی بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) ویزیت می‌شوند برقراری شیفت عصر در این کلینیک از ضروریات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: کلینیک تخصصی بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) با بهره گیری از بهترین متخصصان و تجهیزات پیشرفته، خدمات شایسته‌ای را به مراجعان ارائه می‌دهد.

میری علی آباد با تاکید بر ضرورت استمرار روند بهبود کیفیت و ارائه خدمات در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) گفت: به منظور عدالت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات فوق تخصصی و تخصصی با تعرفه دولتی، کلینیک‌های عصر این بیمارستان باید به طور مستمر فعال و به مراجعان خدمات ارائه کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۸۱۷ مورد پیوند قرنیه از ابتدای فعالیت این بخش در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا (س) از ۱۰ سال گذشته تاکنون انجام شده است.

وی افزود: در این مدت همچنین ۱۴۲ مورد پیوند کلیه در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: برخی اقدامات مورد نیاز برای پیوند اعضا در سیستان و بلوچستان هنوز امکان پذیر نیست، اما در صورت وجود اهدا کننده، هماهنگی‌های لازم برای انجام مراحل آن توسط این دانشگاه انجام می‌شود.

وی همچنین از برنامه ریزی این معاونت برای تشکیل تیمی قوی از پزشکان، متخصصان جراحی، کارشناسان پرستاری و اتاق عمل برای فعالیت در زمینه پیوند اعضا تا ۲ ماه آینده خبر داد و افزود: تمام افرادی که تمایل به اهدای عضو پس از فوت دارند می‌توانند به نشانی اینترنتی SB.EHDA.CENTER و یا واحد فراهم آوری عضو در حوزه معاونت درمان دانشگاه مراجعه و فرم‌های لازم را تکمیل کنند.

انتهای پیام/ع

فعالیت ۸۱۷ مورد پیوند قرنیه در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا (س)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.