سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای آزادی زندانیان ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیاز است

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۲۵ زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آنان ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیاز است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  سید اسماعیل موسوی با اشاره به تدوین ۲۵ برنامه جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان در شهر‌های مختلف استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون ۱۱ برنامه جشن گلریزان با حضور با شکوه مردم روزه‌دار و خیر برگزار شده که نقش مهمی در حمایت از آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی داشته‌اند.

وی از وجود ۱۲۵ زندانی جرایم غیرعمدمالی در استان خبرداد و بیان کرد: از این تعداد زندانی ۱۲۲ نفر مرد و سه نفر زن به سبب جرایم غیرعمد مالی در حبس هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه برای آزادی زندانیان یاد شده ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیاز است خاطر نشان کرد: پارسال ۱۳۳ زندانی جرایم مالی غیر عمد با حدود ۲۱۵ میلیارد ریال بدهی، با کمک نیکوکاران به آغوش خانواده بازگشتند.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته شاکیان ۱۴۲ میلیارد ریال از این بدهی را بخشیدند گفت: برای آزادی ۱۳۳ زندانی سال قبل ۱۷ میلیارد ریال با مشارکت مردم، ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۳۵ میلیارد ریال آورده زندانیان تامین شد.

وی از نیکوکاران خواست کمک‌های خود را به ستاد دیه از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۵۲۳۸۴۱۰۰۵ نزد بانک ملی یا سامانه پرداخت تلفن همراه به نشانی #۷۷۷۷۰۷۷*۷۸۰* پرداخت کنند.

انتهای پیام/م

۱۲۵ زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر چشم انتظار آزادی

برچسب ها: تسهیلات ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.