سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت خوب بازارهای روسیه برای عرضه محصولات خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: بازار روسیه ظرفیت بسیار خوبی برای عرضه محصولات خراسان رضوی است و صادر کنندگان و تولید کنندگان باید برای استفاده بیشتر و بهتر از این ظرفیت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علیرضا رشیدیان در نشست رسیدگی به مشکلات انجمن صنایع غذایی استان افزود : تولید کنندگان برای رقابت در عرصه بازار‌های داخلی و خارجی باید تلاش کنند قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش و کیفیت را افزایش دهند.

وی گفت: برای تقویت حوزه تولید و حضور موثر در بازار‌ها نیازمند توجه به نیازها ، سلایق و خواست بازار‌های هدف هستیم و تولید کنندگان باید با توسعه و فعال‌تر کردن مراکز تحقیقاتی واحد‌های خود در زمینه تولید متناسب با ذائقه و نیاز بازار اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت شناسایی بازار‌های بین المللی افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید با شناسایی بازار‌های متعدد برای تولید محصولات دارای مزیت و رقابتی مشوق‌های مناسب اختصاص دهد.

رشیدیان بیان کرد : امروز به علت نقص در زنجیره تولید و افزایش قیمت تمام شده  بسیاری از تولیدات این استان با وجود کیفیت خوب ، قابل رقابت در بازار‌های بین المللی نیست .

گفتنی است صنعت غذای این استان از نظر سرمایه گذاری5/6  درصد و از نظر اشتغال10/5 درصد سهم صنایع غذایی کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام//ح. ص
 
 
 

استاندار خراسان رضوی بر تقویت حوزه تولید وحضور موثر در بازار‌های بین المللی تاکید کرد

برچسب ها: استانداری ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.