سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

تاکنون افزایش قیمت در نرخ تاکسی در اصفهان انجام نشده است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ در اصفهان تا قبل از تصویب و تایید مراجع ذیصلاح غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

حسین جعفری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هرگونه افزایشی در نرخ کرایه تاکسی باید با تأیید مراجع ذی صلاح انجام گیرد و در حال حاضر برای سال 97 تاکنون افزایشی صورت نگرفته است.

وی افزود: افزایش نرخ کرایه همه‌ساله با بررسی هزینه‌های هر تاکسی، نرخ استهلاک، هزینه‌های مرتبط با بیمه، موارد فنی، سوخت و سایر موارد صورت می‌گیرد و با توجه به تقاضای سفر روزانه شهروندان و بر مبنای مسافت پیش‌بینی و جهت تصویب به مراجع ذی صلاح تقدیم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر جبران حداقل هزینه رانندگان، هزینه‌های اضافی به شهروندان تحمیل نشده و باعث کاهش رغبت شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ در اصفهان تا قبل از تصویب و تایید مراجع ذی صلاح غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/م

نرخ تاکسی در اصفهان افزایش نیافته است

برچسب ها: شهرداری ، تاکسیرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.