سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت در مساجد گیلان

۹۰۰ پایگاه اوقات فراغت از تیرماه در مساجد گیلان تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن وحدتی پور سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تشکیل ۹۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان خبر داد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت از اول تیر تا ۱۸ شهریور در مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی اوقات فراغت افزود: برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد تربیتی و با توجه به ۳ اصل اثر گذاری، جذابیت و استمرار در راستای زمینه سازی برای تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» طراحی می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به تدوین بسته‌های اوقات فراغت روستایی در پایگاه اوقات فراغت مساجد استان گفت: این بسته‌ها با موضوع مهارت‌آموزی روستائیان تدوین و با همکاری اردو‌های جهادی در روستا‌ها اجرا می‌شود.

حسن وحدتی پور از همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با بنیاد نهج البلاغه خبر داد و بیان کرد: توزیع بسته‌های محتوایی نهج‌البلاغه ویژه کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار داشته ضمن اینکه مسابقات فرهنگی با موضوع نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد.

وی آموزش‌های قرآنی، آموزش احکام، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های هنری را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها اعلام و تصریح کرد: کانون‌ها باید در اجرای همه برنامه‌ها بویژه برنامه‌های اوقات فراغت از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی ۹۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.