سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۱۹۷ طرح اشتغالزایی در نشست شورای اشتغال استان یزد

در نشست شورای اشتغالزایی استان یزد ۳۵ طرح در قالب طرح‌های اشتغال فراگیر و ۱۶۳ طرح در قالب طرح‌های اشتغال روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در نشست شورای اشتغالزایی استان یزد ۳۵ طرح در قالب طرح‌های اشتغال فراگیر و ۱۶۳ طرح در قالب طرح‌های اشتغال روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

در این نشست هم چنین اعلام شد در خصوص اعتبارات اشتغال زایی بانک‌های عامل با پرداخت اعتبارات ۶۹۶ طرح مصوب تنها ۱۱ درصد اعتبارات مصوب اشتغال استان را در سال ۹۶ پرداخت کردند.

در این نشست هم چنین گزارش عملکرد اشتغال نهاد‌های حمایتی به شرح زیر ارائه شد:
در سال گذشته نهاد‌های حمایتیو توانمند ساز پنج هزار فرصت شغلی ایجاد کردند که سهم بهزیستی ۲۲۰۰ مورد وکمیته امداد ۱۳۴۰ فرصت شغلی و مابقی مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در این نشست با اشاره به اعتبارات مناسب موضوع اشتغال در کشور و استان از بانک‌ها خواست با توجه به طرح‌های متونع مصوب و اعتبارات کافی در این بخش نسبت به پرداخت تسهیلات این بخش به طرح‌های مصوب اقدام کنند.

زینی وند با بیان اینکه در سالجاری اشتغال موضوع مهم و اساسی استان است از دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و به ویژه بانک‌های عامل خواست با معرفی طرح‌های اشتغالزایی و تسریع در پرداخت اعتبارات اختصاص یافته نسبت به موضوع اشتغال توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ ا

۱۹۷ طرح اشتغالزایی در نشست شورای اشتغال استان یزد تصویب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.