سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات تنیس روی میز نایین:

افتتاح نخستین خانه تنیس در نایین

نخستین خانه تنیس روی میز در شهرستان نایین افتتاح شد.

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان نایین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : این مجموعه با مساحت 160 مترمربع و هزینه بالغ بر 90 میلیون ریال جهت خرید میز، کفپوش استاندارد و فضاسازی باکمک خیرین محمدرضا شفیعی منصوراسماعیلی اداره ورزش وجوانان نایین و هیات تنیس روی میز این شهرستان تامین شده است.
محمد آریافر بیان نمود : وقتی امکانات ورزش در یک شهرستان وجود داشته باشد بخوبی می توانیم در شناسایی از ظرفیت و استعدادهای جوانان ورزشکار به جهت رشد آنها قدم برداریم.

رئیس هیات تنیس نایین هدف از ایجاد خانه تنیس را ایجاد نشاط و ورزش در بین جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست .
آریافر افزود: سوق دادن مردم به امور فرهنگی و ورزشی تأثیر فوق العاده مثبت در روحیه آنها دارد و این ملزم به تغییر نگرش در مردم به وسیله احداث این مراکز فرهنگی ورزشی است.
وی بیان نمود : تنیس روی میز برای بانوان می تواند در سطح شهرستان یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی باشه که به راحتی و با علاقه به آن بپردازند به این دلیل که آسیب بدنی فوق العاده پایینی داشته و از نقاط مثبت آن می توان به بالابردن سطح تمرکز ،سرعت تصمیم گیری ، چابکی و اینکه از آلزایمر جلوگیری می کند.

افتتاح این خانه توسط نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک با حضور رئیس هیئت تنیس استان اصفهان و کارشناس امور استعدادیابی و پایگاههای قهرمانی سراسر کشور از وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح خانه تنیس نائین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.