سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات جان ۱۵ نفر از راه پشت بام در آتش سوزی خانه خیابان پیامبر + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان پیامبر مرکزی مصدومی نداشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 13:32 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی ساختمان مسکونی به آدرس خیابان پیامبر مرکزی نرسیده به هجرت مجتمع مسکونی لاله به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه با امکانات کامل به همران نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه 7 واحدی بود که در طبقه منفی یک آن کارگران در حال برشکاری یک مخزن گازوئیل بوده اند. این مخزن به یکبار دچار آتش سوزی می شود و دود غلیظ طبقات بالایی و ساختمان مجاور را پر می کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشانها به محل رسیدند، یک سری از ساکنان از ساختمان خارج شدند، اما تعدادی در داخل ساختمان محبوس شده بودند.

ملکی گفت: همزمان با خاموش کردن اتش تعدادی از آتش نشان ها به طبقات بالای و برای نجات جان ساکنان رفتند و توانستند 15 نفر از ساکنان را از راه پشت بام به وسیله نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند.

وی افزود: در داخل طبقه منفی یک سیلندر گاز و یک سیلندر اکسیژن وجود داشت و اگر آتش به آنها می رسید، منجر به انفجار ساختمان می‌شد؛ اما آتش نشانها توانستند به سرعت آتش راخاموش کنند و این حادثه بدون مصدومیت فردی به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.