سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیلی: امیدوارم در جام جهانی ۲۰۱۸ شگفتی ساز شویم

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ نیاز به حمایت دارد و امیدوارم در روسیه شگفتی ساز شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن خلیلی بازیکن سابق پرسپولیس درحاشیه مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: خدا را شکر قرعه‌کشی به خوبی انجام شد. قرعه‌های خوبی درآمد و همه راضی بودند. دربی نیز تقریبا مثل همیشه در اواسط نیم فصل اول و در هفته هشتم برگزار خواهد شد. امیدوارم امسال میزبانی و میهمانی براساس قوانین ۹۰ به ۱۰ رعایت شود تا هواداران میزبانی و میهمانی خود را در ورزشگاه احساس کنند. امیدوارم دربی خوب و پرگلی شاهد باشیم و هر تیمی که استحقاق دارد ۳ امتیاز بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره لغو دیدار تیم ملی مقابل یونان و کوزوو و تاثیر آن بر روی تیم ملی بیان کرد: دیدار با کوزوو به این دلیل لغو شد که آن‌ها با برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر موافقت نکردند، قطعاً از این تصمیم خود نیز به دنبال پخش زنده تلویزیونی و تبلیغات برای کشور خود بودند. نمی‌دانم پشت پرده لغو دیدار‌های تیم ملی چه مسئله‌ای است، اما امیدوارم در آستانه جام جهانی حمایت همه‌جانبه‌ای از کادر فنی، مدیریت فدراسیون و بازیکنان تیم ملی داشته باشیم. جوانان ما درجام جهانی سه بازی سنگین و مهم را پیش رو دارند که نیاز به انرژی مثبت مردم دارند. آرزوی موفقیت و شگفتی سازی برای تیم ملی را دارم.

خلیلی در پاسخ به این سوال که با وضعیت فعلی اگر شما در پرسپولیس بودید می‌رفتید و یا می‌ماندید بیان کرد: من نمی‌توانم در حال حاضر در مورد این قضیه صحبت کنم. چون شرایط فرق کرده است و حالا فوتبال تبدیل به شغل و بیزینس و منبع درآمد فوتبالیست‌ها شده است. پیشنهادات مالی بهتر و وسوسه کننده هست و نمی‌توان از بازیکنان گله کرد.

او ادامه داد: اکنون شرایط پرسپولیس با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مقداری حاشیه‌ساز شده است و فشار روی بازیکنان، کادر فنی و هواداران زیاد است و توقعات را بالا برده است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود تیم محبوب پرسپولیس باشد و شاهد هت‌تریک قهرمانی تیم پرسپولیس باشیم. وجود هواداران خونگرم پرسپولیس هم دلگرم کننده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات خلیلی درباره تیم ملی و پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.