رئیس سازمان لیگ فوتبال کشورمان گفت: اگر ارکان قضایی درباره تیم‌های بدهکار اعلام نظر کنند ما هم از حضور آن‌ها در هجدهمین دوره لیگ برتر جلوگیری می‌کنیم.

بهاروند: از حضور تیم های بدهکار درلیگ هجدهم جلوگیری می کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدربهاروند رئیس سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنم که امسال لیگ خوب و جذابی را داشته باشیم. مانند سال‌های گذشته از افراد زیادی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی دعوت نکردیم، چون دلیلی نداشت و فقط از باشگاه‌ها، رسانه‌ها و هیئت‌های درگیر در رقابت‌های لیگ برتر دعوت کردیم.

بهاروند درباره حضور و یا حضور نداشتن تیم‌های بدهکار تاکید کرد: اگر ارکان قضایی در این باره اعلام‌نظر کنند ما از حضور آن‌ها در لیگ امسال جلوگیری می‌کنیم. در این باره کمیته‌های تعیین وضعیت و کمیته انضباطی باید نظر خود را بگویند.

بهاروند در واکنش به حذف ستاره باشگاه پرسپولیس از روی لوگوی این تیم بیان کرد: نمی‌دانم. حواسم به این موضوع نبود.

رئیس سازمان لیگ درباره نقاط ضعف و قدرت لیگ هفدهم گفت: زمانی که مسابقاتی با این حجم برگزار می‌شود نباید انتظار داشته باشیم که بدون نقطه ضعف باشد. باید به نقاط قوت پرداخته شود و البته نقاط ضعف را برطرف کنیم. رسانه‌ها در این امر نقش مهمی دارند.

او در خصوص قانون حضور ۹۰ درصد تماشاگران میزبان و ۱۰ درصد تماشاگران در دربی پایتخت اضافه کرد: ما باید استاندارد‌ها را رعایت کنیم. این حق باشگاه است و نمی‌توانیم خلاف استاندارد‌های AFC در این باره رفتار کنیم. این قانون قطعاً رعایت می‌شود و جذابیت بیشتر لیگ دو چندان خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در پایان اعلام کرد: تبلیغات دور زمین برای سازمان لیگ است. این موضوع مطمئنا به نفع فوتبال است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات بهاروند درباره لیگ هجدهم فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار