سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب شش عنوان طلایی دو دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آباد از مسابقات بین المللی طراحی در آمریکا

دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد شش عنوان طلایی مسابقات بین المللی طراحی (IDA) در دو بخش طراحی صنعتی و معماری در آمریکا را به دست آوردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازپایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، حسين مرادي و احمدايزدي دانشجويان كارشناسي معماری این دانشگاه با ارائه دوطرح هتل بيولوژيكی و نيمكت موج صخره ای عنوان پدیده نوظهور معماری سال 2017 و شش عنوان طلايی مسابقات بین المللی طراحی (IDA)در دو بخش طراحي صنعتي و معماري، در آمریکا را کسب کردند.

حسين مرادی دانشجوی كارشناسی معماری دانشگاه آزاداسلامی نجف آباد گفت: مسابقه International Design Awards (IDA)یکی از مسابقات معتبر بین المللی طراحی است که از سال ۲۰۰۷در آمریکا آغاز شد و برای شناخت، تقدیر و تشویق ایده ها و طرح های تاثیرگذار و رونمایی از استعدادهای نوظهور در معماری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، گرافیک و طراحی مد شکل گرفته است و در دو بخش حرفه ای و دانشجویی برگزار می شود.
وی افزود: طراحی هتل هوشمند با اهداف بهینه سازی عملکرد پلان و سازه با رعایت اصول زیستی و زیبایی شناختی انجام شده است.
هیات داوران اين مسابقات متشکل از طراحان، معماران، منتقدان هنری، سردبیران، مدیران فرهنگی و توسعه دهندگان طراحی صنعتی از سراسرجهان هستند.
طرح های ارسال شده به مسابقات باید مربوط به پنج سال اخیر و مفهومی، تکمیل شده و یا در حال ساخت باشد.

در یازدهمین دوره مسابقات بیش از سه هزار و 100طرح از معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی، طراحان مد و گرافیک از بیش از 95کشور جهان شركت داشتند كه پس ازداوري، به طراحان حرفه ای و نوظهوري كه دستاوردهايشان در طراحی، خلاقیت، قابل استفاده بودن و نوآوری حائز رتبه شدند پاداش تعلق گرفت.

اين طرح ها در کتاب جایزه طراحی بین المللی منتشر می شود.و جایزه مسابقات IDA در مراسمی درلس آنجلس به برندگانی که عنوان طراح سال را دریافت کردند، اهدا می شود.

 

انتهای پیام/م

 

موفقیت دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.