برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان 29 فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان از 29 فروردین‌ ماه امسال آغاز می‌شود و تا یکم اردیبهشت‌ ماه برپاست.

مجموعه‌ای از توانمندی‌های فعالان عرصه صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان را در معرض نمایش متخصصان، کارشناسان و عموم مردم قرار خواهد داد.

نمایشگاه امسال در 9 هزار و 200 مترمربع شامل 4 هزار و 500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و 150 متر فضای باز برگزار خواهد شد و مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، البرز، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و گلستان در آن حضور می‌یابند.

شرکت‌های مطرحی از کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند؛ حضور شرکت‌های کشور آلمان در این نمایشگاه از آن‌جا حائز اهمیت است که این کشور پیشرفت‌های تکنولوژیک بسیاری در حوزه صنعت دام و طیور و مدیریت و خدمات در این بخش داشته است.

شرکت‌کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان در بخش‌های مختلفی نظیر دامپروری، داروهای دامپزشکی و لابراتوارهای تجهیزات پزشکی، خوراک، افزودنی‌ها و مکمل‌های خوراکی دام و طیور و آبزیان و تاسیسات، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی دام و طیور فعالیت دارند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با دعوت از دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی برای حضور در این نمایشگاه تلاش کرده ابعاد علمی، تحقیقاتی و پژوهشی نمایشگاه را وسعت بخشد تا کارشناسان و فعالان بیشتری از نتایج نمایشگاه بهره‌مند شوند.

حضور انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و نشریات مرتبط با صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان هم یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال به شمار می‌رود.

در حاشیه این نمایشگاه و روز 31 فروردین‌ماه همایشی با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور در حوزه دام، طیور و آبزیان برگزار خواهد شد که حضور برای علاقه‌مندان در این نمایشگاه رایگان است و به شرکت‌کنندگان نیز گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

تغذیه مقدماتی جوجه‌های گوشتی، تولید و انجماد اسپرم اسب و تولید و انجماد جنین دام‌های اهلی از جمله موضوعاتی هستند که توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (واحد خوراسگان) در این همایش ارائه خواهند شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان طی روزهای 29 فروردین تا یکم اردیبهشت و از ساعات 16 تا 22 برپا خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.