سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيری كلاهبردار ميلياردی در كرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگيری يك كلاهبردار كه تحت عنوان فروش بيمه و عامليت فروش خودروهای ليزينگ 10 ميليارد ريال كلاهبرداری كرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی طرح شکایت چند شهروند از فردی که با معرفی خود به عنوان عاملیت فروش بیمه و خودرو‌های لیزینگ از آنان کلاهبرداری کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات پلیسی این متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ روانبخش بیان داشت: این متهم که ۱۵ شاکی دارد با جلب اعتماد شهروندان و به بهانه فروش بیمه و همچنین فروش خودرو‌های لیزینگ مبالغی را از مشتریان خود دریافت و به این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی حجم مبالغ دریافت شده توسط این فرد را رقمی معادل ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کلاهبردار پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و موظف است با بازگرداندن پول‌های دریافتی، رضایت کلیه شاکیان مرتبط با عمل مجرمانه خویش را جلب کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان تاکید کرد: اعتماد بی جا زمینه ساز اینگونه جرائم است از این رو توصیه می‌شود در انجام فعالیت‌های مالی از اعتماد به افرادی که بدون هیچ سند و مدرکی قصد نزدیک شدن به شما و سودجوئی دارند، پرهیز و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنید.

انتهای پیام/س

كلاهبردار میلیاردی در کرمان دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.