سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به آمار ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی آخرین مهلت نام‌نویسی را اعلام کرد.

حسین طلایی معاون توسعه و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو  با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره نحوه ثبت‌نام و توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی آینده گفت: سامانه فروش اینترنتی کتاب‌های درسی از هشتم اردیبهشت فعال و تا 18 خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان از کلاس دوم تا ششم ابتدایی با وارد کردن کد دانش‌آموزی و سریال شناسنامه می توانند برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال آینده خود را انجام دهند.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره میزان ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی گفت: به طور حدودی بیش از نیمی از دانش آموزان در سامانه نام نویسی کردند.

گفتنی است؛ قیمت‌ کتاب‌های درسی  در مقطع اول  ابتدایی  14هزار و 400 تومان، در  دوم ابتدایی 15هزار و 600، در  سوم ابتدایی 20هزار و 300، در  چهارم ابتدایی 20هزار و 400، پنجم ابتدایی  20هزار و 900 و ششم ابتدایی  24هزار و 700 تومان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

مهلت نام نویسی برای کتاب های درسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.