خنیفر با اشاره به اهمیت تحقق اهداف سند تحول بنیادین، نظارت و ارزیابی را برای این منظور مهم دانست.

سند تحول بنیادین نیاز به نظارت و ارزیابی داردبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در مراسم معارفه سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، با قدردانی از خدمات خاکی طی زمان سرپرستی این معاونت، با استناد به کلام الهی بر نگاه تیزبینانه مومن بر همه امور تاکید و اظهار کرد: ضروری است نگاه مومن نسبت به هر چیز تیزبینانه باشد.

وی با اشاره به سخنان دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص تلاش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین بر اهمیت نقش معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت برای تحقق اهداف تاکید و تصریح کرد: اگر همه معاونت‌های آموزش و پرورش با بخشی از سند تحول بنیادین ارتباط دارند دانشگاه فرهنگیان با کل این سند ارتباط دارد.

خنیفر اظهار کرد: انتظار می‌رود مشارکت و استفاده خوب از افراد با ارائه گزارش‌های گویا منجر به دریافت اطلاعات مفید برای تصمیمات و اقدامات بعدی دانشگاه باشد.

آموزش رکن اصلی دانشگاه فرهنگیان است

این مقام مسئول از آموزش به عنوان رکن اصلی نظام دانشگاه یاد کرد و گفت: گمنام‌ترین و زحمتکش‌ترین بخش دانشگاه فرهنگیان معاونت طرح و برنامه است.

وی فعالیت‌های معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی را در راستای کیفی سازی اعلام کرد و افزود: نظارت و ارزیابی همه فعالیت‌ها لازم و ضروری است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در ادامه با معرفی ده الگو به عنوان شاخص‌های اصلی حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت تصریح کرد: تهیه نقشه جامع استانی با لنز نظارت، تحرکات نیرو، رصد ساختار‌های موجود در دانشگاه فرهنگیان، انجام مطالعات تطبیقی، بهره مندی از کارگاه و مدل‌های نظارت و ارزیابی، تنقیح آیین نامه‌ها و دستورالعمل ها، رصد مدام استان‌ها در تمامی ابعاد، تعامل با سایر معاونت ها، نیازسنجی آمایشی کل رشته‌ها و جمع آوری الگو‌های ملی تجربه شده در خصوص بهبود کیفیت راهبری استاندارد از اهم شاخص‌های معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان،  رضا کچوئیان جوادی به عنوان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار