سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب ولگردهای کوچه گلشهر

کتاب ولگردهای کوچه گلشهر اثر فاطمه براهام با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از شاعران و هنرمندان شهرستان جیرفت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛مجید امیر تیموری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در مراسم رونمایی از کتاب ولگردهای کوچه گلشهر ضمن قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و تبریک به خانواده براهام گفت:موفقیت فاطمه براهام نویسنده نوجوان و دانش آموز جیرفتی در عرصه نویسندگی قابل تحسین است.

وی افزود: آموزش پرورش شهرستان جیرفت از این نویسنده نوجوان و دیگر فرزندان مستعد جنوب کرمان حمایت می کند و چه خوب است با حمایت مسئولان ،استعداد های دانش آموزان شکوفا شود.

مدیر آموزش پرورش شهرستان جیرفت تصریح کرد: فاطمه براهام یکی از دانش آموزان مستعد و هنرمند شهرستان جیرفت است و برای ادامه تحصیل قصد دارد رشته ادبیات را انتخاب کند، برای ایشان و دیگر دانش آموزان آرزوی موفقیت داریم .

در پایان با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از سوی آموزش و پرورش و مدیر مدرسه و مدعوین از فاطمه براهام نویسنده کتاب ولگردهای کوچه گلشهر تجلیل شد.

کتاب ولگردهای کوچه گلشهر به قلم فاطمه براهام نویسنده نوجوان جیرفتی با تیراژ ۲ هزار جلد ،بامقدمه بسیار زیبای مهدی محبی کرمانی ،طرح جلد:محمد علی خفاجی،ویرایش و صفحه آرایی:مجید شمس الدینی در نشر خاموش تهران به چاپ رسید. این کتاب مجموعه ای از چند داستان کوتاه و جذاب می باشد.

شایان ذکر است:خانواده براهام یکی از خانواده‌های هنرمند و توانمند در عرصه فرهنگ و هنر در زمینه ،نویسندگی،شعر،خبرنگاری ،روزنامه نگاری منطقه جنوب کرمان می باشد.
انتهای پیام/س

مراسم رونمایی از کتاب در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.