سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب مهاجم عراقی در گرو وضعیت پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس

مدیر برنامه ایمن حسین مهاجم عراقی وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را در پیوستن این بازیکن به سرخپوشان پایتخت موثر دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده ها حاکی از آن است ايمن حسين بازيكن عراقى تيم نفت عراق مدنظر سرخپوشان پايتخت است و آنها منتظر نظر برانكو درباره اين بازيكن هستند تا او را جذب كنند.

مرتاض مدير برنامه ايمن حسين ضمن تاييد اين مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار كرد: صحبتهاى اوليه با باشگاه پرسپوليس شده است و وضعيت پنجره نقل و انتقالاتى پرسپوليس در پيوستن اين بازيكن عراقى به پرسپوليس تاثير گذار است.

او ادامه داد: همه تلاش خود را مى كنم كه اين بازيكن عراقى به پرسپوليس بپيوندد و اگر هم پنجره نقل و انتقالاتى باز نشد این بازیکن يك نيم فصل به صورت قرضى به تيم ديگرى برود و بعد از پايان محروميت به پرسپوليس بازگردد.

مرتاض بيان كرد: به هر حال در سال منتهى به جام ملتهاى آسيا قرار داريم و بايد ايمن حسين مهاجم عراقى به صورت قرضى يك نيم فصل به تيمى برود كه حضور در تيم ملى كشورش را از دست ندهد. اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپوليس باز نشود تيم هايى همانند پيكان و چند تیم از لیگ های ایران، عراق و قطر  حاضر مى شوند كه ايمن را يك نيم فصل در خدمت بگيرند تا با پايان محروميت اين بازيكن به پرسپوليس بازگردد.

مدير برنامه ايمن حسين گفت: من چند روز آينده به عراق مى روم تا رضايت اين بازيكن را براى امضاى قرارداد با پرسپوليس جلب كنم و او يك نيم فصل در تيم ديگرى بازى كند و بعد از آن با پرسپوليس قرارداد ببندد.

او درباره اينكه مسئولان پرسپوليس منتظر نظر برانكو درباره اين بازيكن هستند، گفت: برانكو موافقت خود را براى جذب اين بازيكن عراقى اعلام كرده است و مشكلى در اين باره نيست. البته وضعيت پنجره نقل و انتقالاتى پرسپوليس مهم است كه اگر اين محروميت لغو نشود ايمن حسين بايد در تيمى نيم فصل اول به صورت قرضى بازى كند كه كارايى داشته باشد تا براى جام ملتهاى آسيا به تيم ملی عراق دعوت شود. 

او در پايان خاطر نشان كرد: علاوه بر ايمن حسين يك بازيكن عراقى ديگر مدنظر پرسپوليس بود كه در حال حاضر جذب اين بازيكن منتفی شده است.

انتهاى پيام/

مهاجم عراقی مدنظر باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.