مصلح: هت تریک قهرمانی در لیگ کار سختی است/ می‌خواهم مردم ایران را با کتاب آشتی دهم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای هت تریک قهرمانی در لیگ برتر کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم بار دیگر هواداران را خوشحال کنیم.

مصلح: برای هت تریک قهرمانی در لیگ کار سختی داریم/می خواهم مردم ایران را با کتاب آشتی بدهمشایان مصلح مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیش بینی اش از نتایج تیم پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: با توکل به خدا می‌خواهیم در فصل پیش رو سومین عنوان قهرمانی پیاپی لیگ برتر را به دست آوریم. البته برای هت تریک در قهرمانی کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد و بتوانیم بار دیگر هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از کتاب شعر "پرواز ۶۹" و ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: کتاب پرواز ۶۹ که مجموعه‌ای از سروده‌های آیینی، عاشقانه و اجتماعی من است با استقبال خوب مردم مواجه شد و به چاپ پنجم هم رسید. من این روز‌ها به سفیر فرهنگی تبدیل شده ام و به شهر‌های مختلف کشور سفر می‌کنم تا مردم را با کتاب آشتی بدهم.

مدافع تیم پرسپولیس ادامه داد: در سال‌های اخیر وضعیت فرهنگ کتابخوانی در کشور ما به هیچ عنوان مطلوب نبوده است و من وظیفه خود می‌دانم که برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تا جایی که می‌توانم تلاش کنم.

مصلح در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کند و زحمت ملی پوشان در این دوره به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/

اظهارات مصلح در مورد احتمال هت تریک قهرمانی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار