سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار لرستان خبر داد؛

نیازسنجی جوانان برای اوقات فراغت ضروری است

معاون استاندار لرستان گفت: نیاز جوان امروز با جوان دهه ۶۰ متفاوت است و لذا باید نیازسنجی لازم برای جوانان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب اله خجسته‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد جوانان استان لرستان گفت: در سالیان نه چندان دور صحبت از پر کردن اوقات فراغت بود، اما امروز از غنی‌سازی اوقات فراغت صحبت می‌شود تا افراد بهره ببرند.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت برای کارمندان، جوانان و اقشار مختلف دارای اهمیت است، افزود: همه خانواده‌ها در سبد هزینه‌ای خود اوقات فراغت را نیز می‌بینند و در این بین وظیفه دستگاه‌ها سیاست‌گذاری مناسب برای استفاده بهینه از این اوقات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: توجه به همه ابعاد زندگی از موضوعاتی است که در غنی‌سازی اوقات فراغت باید مد نظر قرار گیرد.

وی نیازسنجی برای جوانان را ضروری دانست و گفت: نیاز جوان امروز با جوان دهه ۶۰ متفاوت است و لذا باید نیازسنجی لازم برای جوانان صورت گیرد.

خجسته‌پور تأکید کرد: در برنامه‌ریزی براز اوقات فراغت جوانان شادی و نشاط برای جذب و پایدار کردن جوانان در این اوقات مد نظر قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت جوانان در برنامه‌ریزی براز اوقات فراغت تأکید نمود و افزود: امروزه سبک زندگی تغییر کرده و شاهد تقویت فردگرایی در جامعه هستیم لذا در برنامه‌ریزی اوقات فراغت بر کار گروهی باید توجه ویژه شود.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد فردگرایی در جامعه هستیم لذا باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که کار‌های گروهی ترویج داده شود چرا که اگر با این مسائل توجه نشود شاید در سالیان آتی کار گروهی به فراموشی سپرده خواهد شد.

خجسته‌پور عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی براز اوقات فراغت بگونه‌ای باشد که پس از ایام تابستان رها نشود.

وی بهترین زمان ترویج و تقویت فرهنگ کار را اوقات فراغت دانست و گفت: امروزه سنت حرفه‌آموزی از سوی جوانان در تعطیلات از بین رفته است لذا باید برای تقویت فرهنگ کار در قالب برنامه‌های مختلف تلاش کرد.

وی تقویت ارتباط بین نسلی را از سرفصل‌های لازم در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانست و گفت: استفاده از ظرفیت اولیا دانش آموزان در کنار مربیان برای اوقات فراغت، بسیار مهم و نیازمند توجه است.

معاون استاندار لرستان گفت: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت استفاده شود چرا که این موضوع کاهش هزینه‌ها را نیز به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/د

نیاز جوان امروز با جوان دهه ۶۰ یکی نیست

برچسب ها: جوانان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.