در مراسمی با حضور معاون استاندار لرستان ۱۸ خانه روستایی در شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان  گفت: طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،خانه جوانان الیگودرز در فضایی مناسب و در مرکز شهر افتتاح شد.

وی افزود : خانه جوانان الیگودرز دارای پنج اتاق مجهز بوده که جوانان و فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد وابسته به اداره‌کل ورزش‌وجوانان می‌توانند از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن استفاده کنند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان با بیان اینکه امروز همچنین ۱۸ خانه روستایی در شهرستان الیگودرز افتتاح شد، افزود: با افتتاح این خانه‌ها ظرفیت خوبی برای ایجاد روحیه ورزشی و همچنین پرنمودن اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان روستایی فراهم می‌شود.
عزیزپور بیان داشت: در برخی روستا‌های الیگودرز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد به‌نحوی‌که امیدواریم بتوانیم از منابع مالی سال آینده چند زمین چمن مصنوعی در این روستا‌ها ایجاد کنیم.

وی پیست اتومبیل‌رانی الیگودرز را پیستی خوب برای فعالیت‌های اتومبیل‌رانی عنوان کرد و گفت: انتظار داریم دستگاه‌های مختلف با ستاد ورزش استان همکاری کرده تا بتوانیم این پیست را برای علاقمندان آماده نماییم.

۱۸ خانه روستایی در الیگودرز افتتاح شد

۱۸ خانه ورزش روستایی در الیگودرز افتتاح شد

 انتهای پیام/د

افتتاح ۱۸ خانه روستایی در الیگودرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.