سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد خبر داد؛

۴۰۰ پرونده به تعزیرات بروجرد از ابتدای امسال ارجاع شده است

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: از ابتدای امسال ۴۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کیومرث حسن‌پور، رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار کرد: از حدود ۴۰۰ پرونده یاد شده ۲۵ پرونده مربوط به قاچاق کالا بوده است.

وی از صدور روزانه و حتی ساعتی آراء پرونده‎های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان کرد: از اداره صنعت، معدن و تجارت می‎خواهیم که در راستای مقابله با پدعرضه کالای قاچاق به ایفای نقش پرداخته و همکاری کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد با اشاره به تلاش‎های صورت گرفته در راستای برچیده شدن فروشگاه‎های عرضه البسه دست دوم خارجی (تاناکورا) خاطر نشان کرد: درصورتیکه در این واحد‌ها کالای ایرانی عرضه شود، اداره تعزیرات تنها می‎تواند از نظر بهداشتی با تخلفات برخورد کند.

حسن‎پور ادامه داد:، اما در صورتیکه نسبت به عرضه کالا و البسه خارجی اقدام شود، تعزیرات با متخلفان برخورد جدی داشته و جلوی تخلفات را می‎گیرد.

وی در خصوص عرضه البسه دست دوم خارجی در واحد‌های صنفی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد می‎تواند، در این زمینه ورود کرده و جلو این تخلفات را بگیرد.

در این جلسه همچنین به بیان مشکلاتی درباره تحویل کالا‌های قاچاق کشف شده به انبار‌های مرکز استان و کمبود انبار در خرم‎آباد پرداخته و به تاثیر این نقیصه در کار انتقال کالا‌های قاچاق به مرکز استان اشاره شد.

انتهای پیام/د

ارجاع ۴۰۰ پرونده به تعزیرات بروجرد از ابتدای امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.