سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توليد 1570 تن قارچ در 32 واحد فعال استان كرمان

کلیه مصرف کنندگان قارچ های خوراکی مورد نیاز خود را به صورت بسته بندی شده و برچسب دار و دارای پروانه بهره برداری از مراکز معتبر استان تهیه نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ کلیه مصرف کنندگان قارچ های خوراکی مورد نیاز خود را به صورت بسته بندی شده و برچسب دار و دارای پروانه بهره برداری از مراکز و فروشگاههای معتبر استان که عرضه می شود تهیه نمایند.

 لطفعلي زاده مدير باغباني اين سازمان گفت: با توجه به مسمومیتهای ناشی از مصرف قارچهای خودرو و وحشی در روزهای اخیر در بعضی از مناطق استانهای کشور، به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند که در استان کرمان تعداد 32واحد فعال قارچ خوراکی با تولید سالیانه 1570تن فعالیت داشته و نیاز مصرف کنندگان استان در این خصوص تامین می باشد.

وي توصیه نمود که به منظور حفظ سلامت و ایمنی بیشتر، هم استانی ها از برداشت وخرید و مصرف قارچ های خودرو و وحشی‌ خودداری نمایند و کلیه مصرف کنندگان قارچ های خوراکی مورد نیاز خود را به صورت بسته بندی شده و برچسب دار و دارای پروانه بهره برداری از مراکز و فروشگاههای معتبر استان که عرضه می شود تهیه نمایند.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.