سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌ های مازندران

رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از امروز چهارشنبه ۹ خرداد تا روز شنبه ۱۲ خرداد در جاده‌ های مازندران ممنوع اعلام شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه آمد و شد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۹ خرداد و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه از جاده هراز  ممنوع اعلام شد.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر  امروز ۹ خرداد تا ساعت ۶  روز شنبه ۱۲ خرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران –  سمنان –  مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌ کند.

انتهای پیام/ م

اعمال محدودیت ترافیکی ۴ روزه در جاده‌ های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.