سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نهضت قرآنی در ماه مبارک رمضان

مدیر حوزه علمیه خواهران غرب کشور از اجرای طرح نهضت قرآنی ویژه طلاب خواهر در راستای حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان، مدیر حوزه علمیه خواهران غرب کشوردر جمع خبرنگاران گفت: این مرکز از سال 88 در استان همدان راه اندازی و استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: یکی از دستاوردها و رهاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد مرکز جامعه الزهرا در سراسر کشور و یک مرکز بین المللی تحت عنوان بنت الهدا می باشد.

 وی تصریح کرد: یازده حوزه علمیه خواهران در سطح استان شامل اسدآباد، بهار، سامن، تویسرکان، فامنین، قروه درجزین، کبودراهنگ، ملایر، نهاوند و همدان فعال است.

مدیر حوزه علمیه خواهران غرب کشور با بیان اینکه یک هزار و 499 نفر طلبه خواهر در استان مشغول به تحصیل هستند، ابراز داشت: 10 مدرسه علمیه در سطح 2 و یک مدرسه سطح 3 در استان فعال است.

حجت الاسلام فاضلیان تعداد دانش آموختگان در استان را یک هزار و 272 نفر خواند و خاطرنشان کرد: این افراد در سطح 2 و 3 فارغ التحصیل شدند.

وی، از حضور 812 مبلغ، فعالیت 112 پرسنل در حوزه علمیه خواهران و 160 استاد در یازده مرکز خبرداد و گفت: 120 مبلغه در ایام ماه رمضان به پایگاه ها و هیات مذهبی اعزام شدند.

وی از اجرای طرح نهضت قرآنی در ماه مبارک رمضان خبرداد و بیان داشت: تمامی طلاب حوزه علمیه خواهران موظف به حفظ جزء 30 قرآن کریم در این ماه پربرکت هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران غرب کشور، از اعزام 86 طلاب خواهر در جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و 372 مبلغ قرآنی خبرداد و گفت: حوزه علمیه خواهران آمادگی اعزام 268 نفر از مبلغین و 168 نفر از مداحان خواهر را در  شب های لیالی قدر را دارد.

وی، برپایی ضیافت افطاری، دوره تخصصی شیعه شناسی، برپایی نشست های اخلاقی، برپایی نمایشگاه قرآنی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدای سبدغذایی و... را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد.

انتهای پیام/ج

طرح نهضت قرآنی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

برچسب ها: حوزه علمیه ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.